Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.       608 816 943

wspolpraca2

 

Oferuję kompleksowe usługi z zakresu szeroko rozumianego doradztwa,
szkoleń oraz merchandisingu.

 

Doradztwo obejmuje:

  • Mentoring – czyli długotrwała partnerska relacja nastawiona na szeroko pojęty rozwój Uczestnika oraz realizację jego celów - ta metoda ma na celu sprecyzowanie dążeń Uczestnika i nabranie przez niego pewności siebie oraz determinacji do osiągnięcia zamierzonego efektu;
  • Coaching – w założeniu taka sama metoda jak mentoring, jednak coach nie daje gotowych recept, ale stara się nakierować Uczestnika na odpowiednie rozwiązanie, jest to metoda bardziej nastawiona na rozwój osobisty;
  • Standard Obsługi Klienta – powinien funkcjonować wszędzie, gdzie zależy nam na kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy - tworzenie i wdrażanie takich standardów podzieliliśmy na kilka etapów: pierwsze badanie tajemniczego klienta, stworzenie Standardu Obsługi Klienta, informowanie o nowym standardzie, szkolenia kadry menadżerskiej, drugie badanie tajemniczego klienta, szkolenia trenerskie oraz trzecie badanie tajemniczego klienta - dzięki tym elementom możemy przeprowadzić kompleksową diagnozę i znaleźć idealne rozwiązanie dla danego podmiotu.
  • Konsultacje eksperckie – niekiedy wystarczy jedynie krótkotrwała pomoc, która nakieruje przedsiębiorcę na właściwe rozwiązanie.

 

Przeprowadzam również różne rodzaje szkoleń:

  • Sprzedażowe – dotyczą przede wszystkim pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z Klientem; w trakcie szkolenia pracownicy zdobędą niezbędną wiedzę i narzędzia do rzetelnej obsługi Klienta;
  • Menedżerskie – nastawione na rozwijanie umiejętności przywódczych, budowanie więzi w zespole;
  • Z zakresu umiejętności osobistych – skierowane przede wszystkim do pracowników, którzy mają poczucie, że nie wykorzystują w pełni swojego potencjału;
  • Z zakresu merchandisingu – opierające się na przekazaniu informacji, dotyczących projektowania stref funkcjonalnych sklepu (przymierzalni, kas, ekspozycji, obszarów przecen), aranżacji witryn sklepowych, a także wykonania planu sklepu.