Po zdobyciu wykształcenia kierunkowego, najpierw tytułu inżyniera – specjalisty ds. jakości na Wyższej Szkole Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu, później tytułu magistra na kierunku Organizacji i Kierownictwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz finalnie ukończeniu studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, w ramach Akademii Trenerów Biznesu, stawiałem pierwsze kroki zawodowe.
Przez 15 lat współpracowałem z największymi sieciami handlowymi w Polsce. W sieci sklepów Albert jako menedżer zarządzałem grupą 40 osób – pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Pracując dla grupy SCA PR Polska (m.in. sieć Intermarche), połączyłem stanowisko kierownicze z trenerskim. Przeszkoliłem tysiące sprzedawców. Z kolei w sieci MediaExpert (grupa TERG Sp. z o.o.) wdrażałem Standardy Obsługi Klienta, które funkcjonują do dzisiaj. Natomiast sieć Drzwi i podłogi VOX mogła skorzystać z prowadzonych przeze mnie, unikatowych warsztatów z zakresu wykorzystania wiedzy dotyczącej aranżacji wnętrz w procesie sprzedaży.
Nieustannie się rozwijam i szukam nowych, skutecznych metod i rozwiązań, które można by było wdrożyć, by jeszcze bardziej usprawnić i polepszyć obsługę klienta. Posiadam Międzynarodowy Certyfikat Trenerów Zarządzania, certyfikat Akademii Mistrzów Treningu na poziomie mistrzowskim oraz certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji ROZVIJAK na poziomie zaawansowanym. Jestem także akredytowanym trenerem metodologii Insights Discovery,.
W ramach własnej działalności – Warto Szkolić – przeprowadziłem już 3.417 godzin szkoleniowych. Dla sieci MediaExpert w trakcie 1.272 godzin tworzyłem standardy obsługi klienta oraz realizowałem coaching indywidualny. W Intermarche, jako specjalista do spraw szkoleń zorganizowałem 792 godziny efektywnych warsztatów. Współpracowałem również z Uczelnią Warszawską im. Marii Skłodowskiej-Curie, firmą Dramex z Gniezna oraz spółką Ahold Polska Sp. z o.o.
- Prowadzenie zajęć z przedmiotu: Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie turystycznym w cyklach dwu i półgodzinnych z wykorzystaniem case study
- Przygotowywanie konspektów zajęć i materiałów do wykorzystania w trakcie
- Zapoznanie studentów ze stosowanymi w praktyce przedsiębiorstw turystycznych działaniami związanymi z zarządzaniem jakością i z ich dokumentacją, czynnikami determinującymi jakość usług turystycznych oraz metody badania, oceny i kontroli ich jakości
- zarządzanie trzema placówkami handlowymi - ustalanie polityki cenowej - zarządzanie akcjami promocyjnymi - tworzenie programów lojalnościowych - prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta - merchandising podległych sklepów – zarządzanie zespołem 50-60 osobowym - motywowanie podległych pracowników – płacowe i poza płacowe - realizacja nałożonych planów sprzedaży - kontakty z dostawcami bezpośrednimi – zamówienia towaru - dbanie o odpowiednią rotację towaru na sklepie (terminy, zapasy itp.) - przygotowanie sklepu do akcji promocyjnych
- motywowanie podległych pracowników – płacowe i poza płacowe
- szkolenia z zakresu obsługi klienta - mentoring dla zastępców kierownika - realizacja nałożonych planów sprzedaży - kontakty z dostawcami bezpośrednimi – zamówienia towaru - dbanie o odpowiednią rotację towaru na sklepie (terminy, zapasy itp.) - grafik i czas pracy podległego zespołu – ustalanie i koordynacja - przygotowanie sklepu do akcji promocyjnych - prowadzenie inwentaryzacji - udział w spotkaniach i szkoleniach z Kierownikiem Regionu
zarządzanie zespołem 10-15 osobowym - motywowanie podległych pracowników – płacowe i poza płacowe - szkolenia z zakresu obsługi klienta - realizacja nałożonych planów sprzedaży - kontakty z dostawcami bezpośrednimi – zamówienia towaru - dbanie o odpowiednią rotację towaru na sklepie (terminy, zapasy itp.) - grafik i czas pracy podległego zespołu – ustalanie i koordynacja - przygotowanie sklepu do akcji promocyjnych - prowadzenie inwentaryzacji - udział w spotkaniach i szkoleniach z Kierownikiem Regionu
Doświadczenie Trenerskie
Dramex Gniezno
- zarządzanie trzema placówkami handlowymi - ustalanie polityki cenowej - zarządzanie akcjami promocyjnymi - tworzenie programów lojalnościowych - prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta - merchandising podległych sklepów – zarządzanie zespołem 50-60 osobowym - motywowanie podległych pracowników – płacowe i poza płacowe - realizacja nałożonych planów sprzedaży - kontakty z dostawcami bezpośrednimi – zamówienia towaru - dbanie o odpowiednią rotację towaru na sklepie (terminy, zapasy itp.) - przygotowanie sklepu do akcji promocyjnych
Ta strona używa cookie i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.